sobota, 17 lutego 2018

Stolnica silikonowa

Zmieniła moje kulinarne życie. Stara stolnica służy już tylko jako stolik na ognisku czy grillu. Fakt, trzeba uważać z krojeniem, ale na drewnianej też nie kroiłam ostrym nożem, tylko takim tępakiem stołowym, wystarczy. Jeśli jest problem ze ślizganiem się po stole, wystarczy lekko zmoczyć od spodu. Można na niej także upiec ciasteczka, ale nie robię tego, bo jest zbyt duża i trzeba zawijać brzegi. Odpada mozolne skrobanie i mycie, jak w przypadku drewnianej stolnicy - po prostu wsadzasz do zlewu i myjesz. Ktoś tam w sieci kwękał, że zwinięta do przechowywania w rulon zwija się potem na brzegach. U mnie ona stale leży na blacie, bo można postawić na takim podkładzie nawet patelnię z jajecznicą, a poza tym Hurma i Czereda robi sobie na niej kanapki (świetnie się ściera, gdy się naciapie).

2 komentarze:

  1. ja mam taką mniejszą i jak piszesz piekę na niej ciastka, a kiedyś wyłożyłam nią blachę przed pieczeniem drożdżowego ciasta! taka mata to super wynalazek

    OdpowiedzUsuń
  2. No, o moczeniu spodu,to nie pomyślałam. Dzięki za podpowiedź.
    Naprawdę warto dzielić się swoimi szczerymi opiniami, bo z tymi reklamami na siłę,to różnie bywa. Ludzie myślą co innego, a piszą to,co każą reklamiarze.

    OdpowiedzUsuń

Zalew spamu i mnie pokonał... dlatego musiałam włączyć tę uprzykrzoną weryfikację obrazkową :-(